2. Januar 2010

yillardan ikibinon

Sabahin 11:25 : ziiirt ziiirt ziiirt

Hööö.... (sabahin veridigi uyku sersemligi)

megerse bizim hatum telefondaymis

neyse ki iki üc muhabbetten sonra teli kapattim ve kalktim, penceredeki pancurlari kaldirdiktan sonra bi baktimki heryer darma dagin.
hocam o ne geceydi dün beee.....
haa söylemeyi unuttum
dön taze taze 2010´a ayak basmis bulunduk
her yer patlatilmis fisek, bomba ve maddelerin su bildigimiz barut ile yollarin pisletilmesini görüyorum... tüm asfalt bile bildigimiz turuncu kahve rengi karisimli barut ile boyanmisti...
yok yok boyanmamis, adeta pisletilmemis.... resmen 3´cü dünya savasi cikmis desem yeridir ortak...
birde bi sis vardi hocam, allah inandirsin sanki tüm dünya tam saat 00:00 serbetli tütün ile narilge iciyordu

hersey, heryer bembeyazdi...



neyse cümle aleme mutlu ve huzurlu bir 2010 yili temeligiyle

ne cabuk gecti ise su 10 yil
allah allha
keh küh kah kih????

Keine Kommentare: