2. Januar 2010

Weiße Agnes

Öncelikle "Weiße Agnes"in ne oldugunu acikliyayim

Kelimenin tam anlamiyla türkcesini bilmiyorum
Varmiki ??!! .... neyse..

Weiß = Beyaz
Agnes de sanirim Isim

Efendim Weiße Agnes bir kiz.
Kac yasindaydi bilmiyorum ama fazla yasli degildi
haa bide bu arada tirsmaya basliyorum onuda bilmis olun
Nerde kalmistik ?? heee !!
Evet bir kiz
Bilmem kac sene öncesinden bu kiz birileri tarafindan tecavüze ugrayip sonra öldürülüp buralardaki bir göle atilmis
sanirim gölün adida "amper" mi neydi yanlis hatirlamiyorsam
ve bu kizin ruhu bu "amperin" yanindaki yolda geziyormus
Kizin üzerinde beyaz bir elbise varmis
sanirim baslikdaki beyazin anlamida o olsa girek
bu kizi görenler ve duyanlar olmus !! ne kizmis abi beee kendisi gitti ama hala burda
nasil is bu yaa


neyse bizlere diyorlarki... bu kizi gece o gölün yanindaki yolda giderken görürsek sayet...
durup bu kizi arabamiza almak zorundaymisiz..
Niyemi ??? ulan su sorunun cevabini bilsem niye böyle bloglara gireyim ttzza tzza tzzaa
durmaz isen o yolda kaza yapacakmissin. bilmem dogrumu
ama eger durup o kizi arabana alirsanda kiz kendi kendine arabanin icinde kayboluyormus...

gerci banada birazcik cocukca geliyor ama ya dogruya ??? garantisi varmi abi ??? YOK !!!

Asil isin ilginc yani suki. ben, iki cok samimi arkadas ve bizim dayioglu bir olduk gece varmisin yokmusun yarismanin sorusu gibi yola ciktik ve su isin aslini ögrenmeye gölün yanindaki yolda gittik

aga zaten araba ufak birsey ... söfer bizim dayioglu ve arkadada ben oturuyorum, arkadas ile.

allah belami versinki yemin ederim arkadasin koluna sarilmis ve ha bire yolda giderken arkaya bakiyorum...
yollarda sanki formula 1 pisti gibi sag sol sag sol, ve ormanlik arasi birsey....
zaten ortam gergin öyle yola ne gerek var...
simdi düsünüyorumda , degil o tecavüz eden gencleri sevmeyi, pasa pasa birer sisenin üstüne oturtup kaldirmayi..... otur kalk otur kalk...
tövbe tövbeee.

neyse bizdede zaten azrail geldi bogazimiza dayandi derken yolun öbür ucuna geldik...
birsey ile karsilasmadik amaaaaaaaaaaa
bide bunun geri dönmesi vardi... ulan tam bitti diye sevinmistim ortak....

neyse lafi uzatmiyayim fazla
geri dönüsdede bi mezarliga girdik gecenin bi saattine...
ulan varya resmen o gece ecelimize susamistik

haa sunuda demesem olmaz...
ayni gece yataktayim uykuya dalmisim
rüyami kabusmu hala bilemiyorum ama o kizi o gece rüyamda gördüm
cirkin suratiya bana gülüyordu...
sictik abi sictik
....

allahim sen koru yarabbiiiiiiiiiiiiii....

1 Kommentar:

Eren Bircan hat gesagt…

öncelikle blog hayirli ugurlu olsun. slk slk yaz da okuyalim.

hadi seni anladik da, senle gelen diger kerizler kim cok merak ettim dogrusu :)